جلبک کلرلا

کلرلا یک جلبک تک سلولی است که در آب‌های تازه می‌روید. این جلبک میلیاردها سال است که روی کره زمین وجود دارد و یکی از اولین غذاهای موجود در زمین بوده است کلرلا یکی از سالم‌ترین غذاهاست.

با مصرف کلرلا آمینو اسید مستقیماً وارد بدن می‌شود. به جز کلرلا و اسپیرولینا هیچ منبع طبیعی پروتئین دیگری وجود ندارد که چنین آرایه کامل و متعادلی از آمینواسیدها داشته باشد این جلبک درحال حاضر از نظر تولید و مصرف انسانی مقام اول را درمیان سایر میکروآلگ ها داراست

کلرلا دارای مقادیر قابل توجهی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین B12,B6,B2,B1,E,C,A و بیوتین و املاحی چون Mg,Zn,Ca,Fe   است، این منبع دریایی دارای اسید های چرب ضروری از جمله امگا6 و امگا9 می باشد حضور تمامی ترکیبات ذکر شده درجلبک کلرلاولگاریس سبب گشته که نسبت به سایر مکملهای غذایی درنوع خود بی نظیر باشد

 میکرو جلبک ها اساس زنجیره غذایی را در اکوسیستم های آبی تشکیل می دهند و در صنایع مختلف کاربرد فراوان دارند. از نظر بیوتکنولوژی ریز جلبک ها توان بالایی برای تولید محصولات غذایی، صنعتی، شیمیایی، ترکیبات درمانی، محلول های زیست دارویی، تولید رنگدانه های طبیعی دارند.

 Clorella vulgaris بیش از سایر گونه های این جنس مورد تحقیقات علمی قرار گرفته است و دلیل آن توان بالای این جلبک در برابر شرایط نامساعد محیطی، عوامل مزاحم و ارزش تغذیه ای بالای آن است.

برخی از خواص اثبات شده ی کلرلا عبارتند از:

–  ضد آلرژی

–  سم زدایی

– آنتی اکسیدان

–  آنتی موتاژنیک

–  جلوگیری از سرطان

–  کاهش سرعت پیری

–  افزایش سرعت رشد

–  کمک به کنترل دیابت

– کاهش دردهای قاعدگی

–  کاهش عوارض پرتو درمانی

–  از بین برنده ی بوی بد دهان

–  موثر در رسیدن به وزن متعادل

– تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن

–  جلوگیری از آترواسکلروزیس (تصلب شرایین)

–  افزایش انرژی بدن و کمک به رفع خستگی مزمن

–  محافظت در برابر فلزات سنگین مانند جیوه و سرب

–  پیشگیری از زخم های ناشی از استرس مانند زخم معده

–  درمان اختلال چربی خون القا شده توسط رژیم غذایی پرچرب

– کمک به رفع مشکلات گوارشی مانند یبوست، سندرم روده تحریک پذیر و ….

جهت خرید این محصول درجه یک با ما تماس بگیرید

این محصول برای شما در تمام نقاط کشور قابل ارسال است.

کلرلا
القائمة