Oops...
No slides found, please add some slides

کنسرسیوم صادراتی آبزیان

کنسرسیوم صادراتی آبزیان شامل ده ها شخصیت حقیقی و حقوقی ذینفع است. این کنسرسیوم با سرمایه گذاری وسیع در زیرساخت های زنجیره تامین شامل (ماهی مولد، تولید بچه ماهی، پرورش ماهی، فرآوری و صادرات) به اتحادیه کشورهای مستقل (CIS) توانسته است توجه سرمایه گذاران را به این صنعت جلب نماید.
سرمایه‌گذاری، طراحی و توسعۀ‌ فناوری‌های موردنیاز تولید و صادرات بیش از ۵۰۰۰ تن تا سال ۱۴۰۳ هدف اصلی کنسرسیوم صادراتی آبزیان است.

جدیدترین مطالب

برگزیده برتر آبزیان

کنسرسیوم برگزیده کشور

در مراسم گرامیداشت ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹، روز حمایت از صنایع کوچک که به صورت ویدئو کنفرانس با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار گردید، از کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان توسط معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم لوح تقدیر سازمان صنایع کوچک به مهندس کریم چنانه رئیس هیات مدیره کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان به دلیل انتخاب از میان ۷۲ کنسرسیوم صادراتی کشور توسط مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اعطاء شد.

در پایان این مراسم، اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ضمن تشکر، از اعضای هیئت مدیره کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان تقدیر نمود.

بی شک سعی و تلاش تمامی اعضا در این انتخاب تاثیر گذار بوده است. و امید فراوان داریم که با استعانت از ایزد منان این افتخارات تداوم یابد و کنسرسیوم صادراتی آبزیان بتواند با کمک تمامی ذینفعان به صادرات و فروش بیشتر آبزیان جامه عمل بپوشاند.

فهرست