ماهی‌های پرورشی ممکن است امسال از آزمایشگاه به بشقاب‌های ایالات متحده بروند!

مصرف‌کننده‌گان آمریکایی ممکن است به زودی بتوانند از ماهی‌هایی که بر اساس سلول‌بندی پرورش یافته‌اند نیز مصرف کنند.

شرکت BlueNalu، شصت میلیون دلار سرمایه جمع کرد زیرا این شرکت مستقر در سن‌دیگو تا پایان امسال درصدد افتتاح کارخانه آزمایشی و شروع آزمایش محصولات پرورشی در مراکز فروش مواد غذایی در سراسر ایالات متحده است. این شرکت در حال تکمیل بررسی نظارتی با سازمان غذا و دارو است که می‌تواند اولین فروش ماهی مبتنی بر سلول را در بازار جهانی غذاهای دریایی ۲۰۰ میلیارد دلاری باشد. کشاورزی سلولی، که هدف آن ایجاد تولید گوشت یا ماهی در محیط زیست است، به آرامی به سمت بشقاب‌های مصرف‌کننده پیش می‌رود.

 

مجموعه‌ای از شرکت‌های نوپا در حال ساخت کارخانه‌های آزمایشی برای آزمایش گوشت تولیدشده در کارخانه‌ها برای اولین بار هستند. این بخش سال گذشته سرمایه قابل توجهی را برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته است. Eat Just Inc، یکی دیگر از شرکت‌های نوپای کالیفرنیایی، پس از تأیید ماه گذشته، در حال فروش مرغ آزمایشگاهی ایجاد شده در سنگاپور است.

ما علاقه بسیاری از طرف موسسات پیشرو خدمات غذایی در سراسر ایالات متحده داریم. “آن رستوران‌های غذاهای دریایی نمادی خواهند بود که به غذاهای دریایی عالی و تازه معروف هستند. اما بیشتر شبیه فست‌فودهای تجملاتی هستند.

BlueNalu در بیانیه‌ای گفت، ۶۰ میلیون دلار جمع‌آوری شده در تامین مالی بدهی بزرگترین دور تأمین مالی تاکنون در بخش غذاهای دریایی مبتنی بر سلول را نشان می دهد. سرمایه‌گذاران شامل Rage Capital ، Agronomics Ltd. و Lewis & Clark هستند.

منبع خبر: https://www.bloomberg.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست