دپارتمان‌ها

دپارتمان مالی

خدمات مالی و حسابداری یک خدمت است که توسط دپارتمان مالی کنسرسیوم ارائه و توسط تمامی سهامداران و اعضای کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان مورد استفاده قرار می گیرد . لذا می توان آن را مورد سنجش قرار داد.

از میان ابعاد پنج گانه سنجش یعنی اطمینان، پاسخ­گویی، تضمین، همدلی و ملموسات

دپارتمان مالی همیشه در تلاش است خدمات ارائه شده را به حد قابل قبول برساند .

  • انجام خدمات حسابداری و مالی ذینفعان
  • تهیه صورتهای مالی مطابق استاندارهای حسابداری
  • مشاوره در زمینه حسابداری مدیریت، تهیه بودجه و پیش بینی نقدینگی
  • بررسی کارآیی و میزان سود (زیان) هریک از محصولات و خدمات ذینفعان .
  • محاسبه بهای تمام شده بر مبنای فعالیت  (ABC)
  • مشاوره تخصصی مدیریت ، مالی ، بانک و سرمایه گذاری
  • اجرای عملیات اصلاح و بستن حساب ها
  • انجام عملیات انبار گردانی و سیستمهای انبارداری ، کدینگ کالا و کنترل موجودی
دپارتمان مالی

اعضای دپارتمان

سمیه بهاری

سمیه بهاری

کارشناس ارشد حسابداری، مدیر

دپارتمان تحقیق و توسعه

موفقیت روزافزون علم در شناخت جهان هدفدار و قانونمند که با تکیه بر ابتکارات و خلاقیت‌های بشری و بهره‌برداری از قدرت شگرف اندیشه آدمی صورت می‌پذیرد، فضای زندگی جدیدی را برای تولیدات آبزیان پدید آورده است.

در این مسیر اندیشه‌های نو دستمایه انجام پژوهش‌های کاربردی می‌شود تا خواست‌ها و نیاز امروزمان را پاسخ گوید و راه‌حل‌های بهتر و بیشتری برای مسائل و مشکلات پیش روی بیابد. همین جاست که نقش موثر و سهم بسزای بخش تحقیقات در روند تحولات آشکار می‌شود. نقش R & D  در توسعه پایدارصنعت آبزیان نیروی محرکه در همه ابعاد این صنعت است.

تحقیق و توسعه تاثیر مستقیمی بر نوآوری، بهره‌وری، کیفیت، سطح صنعت، سهم بازار و نیز دیگر عواملی که در افزایش توان رقابتی زنجیره ارزش آبزیان موثر است دارد.

دپارتمان تحقیق و توسعه قلب کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان بوده وضمن جستجوگر بودن نقش تغذیه تکنولوژیکی و نوآوری کنسرسیوم در همگامی با روند پیشرفت علم و دانش و خواسته‌های مدیریت است.

تاریخچه تاسیس

دپارتمان تحقیق و توسعه کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان بدلیل احساس نیاز و نداشتن متولی خاص درخوزستان  جهت تعامل، پاسخگویی و ایجاد پل ارتباطی فی مابین مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخلی و خارجی با زنجیره ارزش آبزیان و در راستای اهداف استراتژیک تعیین شده فعالیت خود را آغاز نمود.

اهداف و استراتژی ها ی راهبردی

۱ –  تحقیق و پژوهش در راستای کاهش مصرف منابع طبیعی (آب، خاک و انرژی)، سلامت غذایی و بهبود سلامت انسان­ها، فرآوری،  لجستیک،  مهندسی فروش و ..

۲ – نوآوری و طرح موارد جدید در کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان

۳ –  نظارت بر اجرای پروژه‌های تحقیقاتی

۴-  ارایه مشاوره جهت پروژه‌های پژوهشی و استفاده از پتانسیل‌های موجود در این حوزه جهت کسب درآمد برای ذینفعان

۵ – انتشار و تولید دانش شامل:
– تهیه گزارش‌های علمی و فنی با اولویت استفاده برای ذینغعان کنسرسیوم
– انجام و پیگیری طرح‌های تحقیقاتی از طریق مراکز علمی و پژوهشی کشور و آزمایشگاه‌های طرف قرارداد
– حمایت از نظام پژوهشی کنسرسیوم از طریق حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و مقالاتی که در مسیر تعالی اهداف اداره پژوهش و تحقیقات و در راستای رفع مشکلات فنی زنجیره ارزش آبزیان استان خوزستان باشد
– تقویت ارتباط مؤثر میان کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان و دانشگاه، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و گسترش انتقال اطلاعات، دانش و فناوری به کنسرسیوم و توسعه  همکاری‌ها و مبادلات علمی وفنی با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاه‌های منطقه – ایران و جهان

۶ –  ظرفیت سازی شامل:
– مشارکت در مجامع و سمینارهای علمی وپژوهشی
– مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های علمی تخصصی
– حضور در کمیته‌های تخصصی و تعامل با گروه‌های مرتبط با آبزی پروری

دپارتمان تحقیق و توسعه

اعضای دپارتمان

ثریا اسفندیارپور

دکتری مدیریت تولید و عملیات

سلمان فراستی

دکتری، عضو

رامین اسدی

رامین اسدی

دکتری دامپزشکی، عضو

محمد خسروی زاده

محمد خسروی‌زاده

دکتری، عضو

تهمینه سلطانی

دکتری زیست شناسی

حمید محمدی آزرم

دکتری شیلات

دپارتمان حقوقی

امروزه با گسترش فضای رقابتی و معاملات داخلی و بین‌المللی داشتن کارشناسان حقوقی در شرکت‌ها به امری حیاتی تبدیل شده است که علاوه بر امور ثبتی در موضوعاتی همچون اخذ رتبه، ثبت برند ، تهیه اسناد تجارتی، چک، سفته، می‌توانند به شرکت‌ها کمک شایانی نمایند و در روابط تجارت بین الملل در قالب گرایش حقوق بین‌الملل خصوصی که به مسائلی از این قبیل می‌ پردازد بسیار مهم و اساسی می‌باشد. لذا کارشناسان حقوقی کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان می‌توانند بهترین قراردادها را برای ذینفعان ما تهیه نمایند و علاوه بر مزیت‌های مالی، حیثیت برند و تجارت ما را در آینده تضمین نمایند.

دپارتمان حقوقی

اعضای دپارتمان

سید محمدامین سیادت

سید محمد امین سیادت

کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل، مدیر

دپارتمان بازاریابی

اگر اصلی ترین وظیفه دپارتمان بازاریابی را ، شناساندن و ارائه محصول مناسب در جای مناسب با قیمت مناسب و به شخص مناسب بدانیم. آنگاه باید مطمئن شویم که آیا مصرف کننده یا مشتری از محصول ارائه شده رضایت دارد یا خیر و آیا می تواند به عنوان یک مشتری وفادار، باقی بماند؟ همین مسائل باعث شده است که کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان دپارتمان بازاریابی را پیشران کنسرسیوم ببیند.
عمده عملیات دپارتمان بازاریابی عبارت است از :
۱ – شناسایی تهدیدها و فرصت ها در بازار:
این امر به شناسایی فرصت‌های جدید بازار برای محصولات موجود و جدید، کمک شایانی می‌نماید. همچنین اطلاعاتی درباره سهم بازار، ماهیت رقابت، سطح رضایت مشتری، عملکرد فروش و کانال توزیع ارائه می‌دهد. از این اطلاعات می‌توان در حل مشکلات بهره گرفت.
۲ – تدوین استراتژی‌های بازار:
امروزه بازارها دیگر محلی نیستند بلکه جهانی شده‌اند. به همین دلیل تولید‌کنندگان برای برقراری تماس با مشتریان و کنترل کردن کانال‌های توزیع با مشکل و دشواری مواجه هستند. شدت رقابت نیز افزایش یافته است. اطلاعات حاصل از تحقیقات بازاریابی نه تنها به تدوین استراتژی‌های بازار بلکه به اجرای آن ها نیز کمک می‌نماید.
۳ – تعیین نیازها و خواسته‌های مشتریان:
امروزه بازاریابی، مشتری محور شده است. تولید در مقیاس بزرگ به چند واسطه برای توزیع و پخش محصول نیاز دارد. وجود چند واسطه باعث ایجاد شکاف اطلاعاتی خواهد شد. تحقیقات بازاریابی در رابطه با ساختار توزیع، اطلاعاتی دقیقی درباره مشتریان ما ارائه می دهد و به اجرای بازاریابی مشتری‌گرا کمک خواهد کرد.
۴ – ترکیب موثر ارتباط:
در عصری که بازاریابی انبوه دیگر معنایی ندارد و میکرو بازاریابی مطرح است، ارتباطات نقش بسیار مهمی ایفا می‌نماید. تحقیقات بازاریابی به دنبال کشف رسانه‌های تبلیغاتی موثر، تبلیغات اثربخش و ابزارهای ارتباطی یکپارچه هستند. پژوهش بر روی چنین جنبه‌هایی از دیگر وظایف دپارتمان بازاریابی است
۵ – بهبود فعالیت‌های فروش:
تحقیقات بازاریابی برای تحلیل و ارزیابی عملکرد شرکت در بازار و همچنین برای سنجش اثربخشی واحد فروش استفاده می‌شود.
۶ – پیش‌بینی فروش:
از آنجایی که تولید در کنسرسیوم بر مبنای تقاضا انجام می‌شود، بنابراین پیش‌بینی علمی فروش، امری ضروری است. وبا تحقیقات بازار می‌توان میزان فروش را پیش‌بینی کرد

۷ – تسهیل معرفی محصولات و خدمات جدید:
دپارتمان بازاریابی تست محصولات جدید در بازارهای با مقیاس کوچک و و سنجش رفتار مشتری در مواجهه با محصول جدید و مشکلات مشتریان در رابطه با محصول جدید را شناسایی می‌نماید.
۸- تعیین پتانسیل‌های صادراتی:
دپارتمان بازاریابی همچنین بازار صادراتی ما را پایش می کند و اطلاعات کنسرسیوم را در خصوص جامعه هدف بروزرسانی می‌کند.

دپارتمان بازاریابی

اعضای دپارتمان

ایمان زارعی

ایمان زارعی

دکتری بازاریابی، مدیر

محمد آقایی

کارشناس حسابداری، عضو

لیلا لرکی

کارشناس الکترونیک، عضو

دپارتمان ساخت

ساخت استخر های تولید مبتنی بر توسعه تکنولوژی

درکنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان هدف از ساخت استخرهای تولیدی، ساخت سازه‌ها و تجهیزات گوناگون پرورش آبزیان از جمله استخرهای بتنی، استخرهای پیش ساخته با پوشش ژئوممبران، استخرهای خاکی با پوشش ژئوممبران و ایجاد زیرساخت‌های پرورش در قفس با تکیه بر دانش فنی کنسرسیوم بوده است که این امر نیازمند برقراری و تولید سامانه‌های مدیریت هوشمند در محل‌های تولید، توسعه سامانه‌های رباتیک، دستیار هوشمند، سامانه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء، دسترسی به فناوری‌های میکرو و نانو در حوزه‌های آبزی‌پروری است که هدف نهایی آن نیز افزایش بازدهی و کیفیت تولید و خلق ثروت می‌باشد.

دپارتمان ساخت

اعضای دپارتمان

سید علیرضا سیادت

کارشناس ارشد عمران سازه، مدیر

شفیق کندکیان

کارشناس عمران، عضو

سید نادر زیدی

سید نادر زیدی

کارشناس مکانیک، عضو

محمد جهانگیری

دکتری صنایع،عضو

اسماعیل امانی

اسماعیل امانی

کارشناس ارشد متالورژی، عضو

امین گل‌دوست

کارشناس ارشد الکترونیک، عضو

امین حاجی پور

کارشناس ارشد مکانیک،عضو

ایمان حاجی پور

کارشناس ارشد مکانیک،عضو

دپارتمان آموزش

آموزش‌های مهارتی شاهراه افزایش اشتغالزایی

ریشه کنی معضل بیکاری با وجود شمار زیادی از جوانان به ویژه دانش‌آموختگان فاقد مهارت در گرو تغییر فرهنگ اشتغال و ترویج آموزش های مهارتی به عنوان شاهراه افزایش اشتغالزایی در کشور است.

کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان مهارت‌هایی را که مستقیماً با شغل و حرفه پرورش، فرآوری، بازاریابی و صادرات مرتبط است را یاد می‌دهد . اهمیت این آموزش‌ها را باید در ارتباط مستقیم آموزش و اشتغال دانست.

آموزش‌های مهارتی حوزه آبزیان

  • پرورش قزل آلا
  • ضریب تبدیل غذایی
  • روش های نوین عمل آوری
  • نقش ماشین آلات در فرآوری
  • بازاریابی آبزیان
  • قوانین و مقررات صادرات آبزیان
دپارتمان آموزش

اعضای دپارتمان

نام و نام خانوادگی

مرک تحصیلی، سمت

نام و نام خانوادگی

مدرک تحصیلی، سمت

نام و نام خانوادگی

مدرک تحصیلی، سمت

مالی

دپارتمان مالی

خدمات مالی و حسابداری یک خدمت است که توسط دپارتمان مالی کنسرسیوم ارائه و توسط تمامی سهامداران و اعضای کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان مورد استفاده قرار می گیرد . لذا می توان آن را مورد سنجش قرار داد.

از میان ابعاد پنج گانه سنجش یعنی اطمینان، پاسخ­گویی، تضمین، همدلی و ملموسات

دپارتمان مالی همیشه در تلاش است خدمات ارائه شده را به حد قابل قبول برساند .

  • انجام خدمات حسابداری و مالی ذینفعان
  • تهیه صورتهای مالی مطابق استاندارهای حسابداری
  • مشاوره در زمینه حسابداری مدیریت، تهیه بودجه و پیش بینی نقدینگی
  • بررسی کارآیی و میزان سود (زیان) هریک از محصولات و خدمات ذینفعان .
  • محاسبه بهای تمام شده بر مبنای فعالیت  (ABC)
  • مشاوره تخصصی مدیریت ، مالی ، بانک و سرمایه گذاری
  • اجرای عملیات اصلاح و بستن حساب ها
  • انجام عملیات انبار گردانی و سیستمهای انبارداری ، کدینگ کالا و کنترل موجودی
دپارتمان مالی

اعضای دپارتمان

سمیه بهاری

سمیه بهاری

کارشناس ارشد حسابداری، مدیر

تحقیق و توسعه

دپارتمان تحقیق و توسعه

موفقیت روزافزون علم در شناخت جهان هدفدار و قانونمند که با تکیه بر ابتکارات و خلاقیت‌های بشری و بهره‌برداری از قدرت شگرف اندیشه آدمی صورت می‌پذیرد، فضای زندگی جدیدی را برای تولیدات آبزیان پدید آورده است.

در این مسیر اندیشه‌های نو دستمایه انجام پژوهش‌های کاربردی می‌شود تا خواست‌ها و نیاز امروزمان را پاسخ گوید و راه‌حل‌های بهتر و بیشتری برای مسائل و مشکلات پیش روی بیابد. همین جاست که نقش موثر و سهم بسزای بخش تحقیقات در روند تحولات آشکار می‌شود. نقش R & D  در توسعه پایدارصنعت آبزیان نیروی محرکه در همه ابعاد این صنعت است.

تحقیق و توسعه تاثیر مستقیمی بر نوآوری، بهره‌وری، کیفیت، سطح صنعت، سهم بازار و نیز دیگر عواملی که در افزایش توان رقابتی زنجیره ارزش آبزیان موثر است دارد.

دپارتمان تحقیق و توسعه قلب کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان بوده وضمن جستجوگر بودن نقش تغذیه تکنولوژیکی و نوآوری کنسرسیوم در همگامی با روند پیشرفت علم و دانش و خواسته‌های مدیریت است.

تاریخچه تاسیس

دپارتمان تحقیق و توسعه کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان بدلیل احساس نیاز و نداشتن متولی خاص درخوزستان  جهت تعامل، پاسخگویی و ایجاد پل ارتباطی فی مابین مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخلی و خارجی با زنجیره ارزش آبزیان و در راستای اهداف استراتژیک تعیین شده فعالیت خود را آغاز نمود.

اهداف و استراتژی ها ی راهبردی

۱ –  تحقیق و پژوهش در راستای کاهش مصرف منابع طبیعی (آب، خاک و انرژی)، سلامت غذایی و بهبود سلامت انسان­ها، فرآوری،  لجستیک،  مهندسی فروش و ..

۲ – نوآوری و طرح موارد جدید در کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان

۳ –  نظارت بر اجرای پروژه‌های تحقیقاتی

۴-  ارایه مشاوره جهت پروژه‌های پژوهشی و استفاده از پتانسیل‌های موجود در این حوزه جهت کسب درآمد برای ذینفعان

۵ – انتشار و تولید دانش شامل:
– تهیه گزارش‌های علمی و فنی با اولویت استفاده برای ذینغعان کنسرسیوم
– انجام و پیگیری طرح‌های تحقیقاتی از طریق مراکز علمی و پژوهشی کشور و آزمایشگاه‌های طرف قرارداد
– حمایت از نظام پژوهشی کنسرسیوم از طریق حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و مقالاتی که در مسیر تعالی اهداف اداره پژوهش و تحقیقات و در راستای رفع مشکلات فنی زنجیره ارزش آبزیان استان خوزستان باشد
– تقویت ارتباط مؤثر میان کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان و دانشگاه، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و گسترش انتقال اطلاعات، دانش و فناوری به کنسرسیوم و توسعه  همکاری‌ها و مبادلات علمی وفنی با مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاه‌های منطقه – ایران و جهان

۶ –  ظرفیت سازی شامل:
– مشارکت در مجامع و سمینارهای علمی وپژوهشی
– مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های علمی تخصصی
– حضور در کمیته‌های تخصصی و تعامل با گروه‌های مرتبط با آبزی پروری

دپارتمان تحقیق و توسعه

اعضای دپارتمان

ثریا اسفندیارپور

دکتری مدیریت تولید و عملیات

سلمان فراستی

دکتری، عضو

رامین اسدی

رامین اسدی

دکتری دامپزشکی، عضو

محمد خسروی زاده

محمد خسروی‌زاده

دکتری، عضو

تهمینه سلطانی

دکتری زیست شناسی

حمید محمدی آزرم

دکتری شیلات

حقوقی

دپارتمان حقوقی

امروزه با گسترش فضای رقابتی و معاملات داخلی و بین‌المللی داشتن کارشناسان حقوقی در شرکت‌ها به امری حیاتی تبدیل شده است که علاوه بر امور ثبتی در موضوعاتی همچون اخذ رتبه، ثبت برند ، تهیه اسناد تجارتی، چک، سفته، می‌توانند به شرکت‌ها کمک شایانی نمایند و در روابط تجارت بین الملل در قالب گرایش حقوق بین‌الملل خصوصی که به مسائلی از این قبیل می‌ پردازد بسیار مهم و اساسی می‌باشد. لذا کارشناسان حقوقی کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان می‌توانند بهترین قراردادها را برای ذینفعان ما تهیه نمایند و علاوه بر مزیت‌های مالی، حیثیت برند و تجارت ما را در آینده تضمین نمایند.

دپارتمان حقوقی

اعضای دپارتمان

سید محمدامین سیادت

سید محمد امین سیادت

کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل، مدیر

بازاریابی

دپارتمان بازاریابی

اگر اصلی ترین وظیفه دپارتمان بازاریابی را ، شناساندن و ارائه محصول مناسب در جای مناسب با قیمت مناسب و به شخص مناسب بدانیم. آنگاه باید مطمئن شویم که آیا مصرف کننده یا مشتری از محصول ارائه شده رضایت دارد یا خیر و آیا می تواند به عنوان یک مشتری وفادار، باقی بماند؟ همین مسائل باعث شده است که کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان دپارتمان بازاریابی را پیشران کنسرسیوم ببیند.
عمده عملیات دپارتمان بازاریابی عبارت است از :
۱ – شناسایی تهدیدها و فرصت ها در بازار:
این امر به شناسایی فرصت‌های جدید بازار برای محصولات موجود و جدید، کمک شایانی می‌نماید. همچنین اطلاعاتی درباره سهم بازار، ماهیت رقابت، سطح رضایت مشتری، عملکرد فروش و کانال توزیع ارائه می‌دهد. از این اطلاعات می‌توان در حل مشکلات بهره گرفت.
۲ – تدوین استراتژی‌های بازار:
امروزه بازارها دیگر محلی نیستند بلکه جهانی شده‌اند. به همین دلیل تولید‌کنندگان برای برقراری تماس با مشتریان و کنترل کردن کانال‌های توزیع با مشکل و دشواری مواجه هستند. شدت رقابت نیز افزایش یافته است. اطلاعات حاصل از تحقیقات بازاریابی نه تنها به تدوین استراتژی‌های بازار بلکه به اجرای آن ها نیز کمک می‌نماید.
۳ – تعیین نیازها و خواسته‌های مشتریان:
امروزه بازاریابی، مشتری محور شده است. تولید در مقیاس بزرگ به چند واسطه برای توزیع و پخش محصول نیاز دارد. وجود چند واسطه باعث ایجاد شکاف اطلاعاتی خواهد شد. تحقیقات بازاریابی در رابطه با ساختار توزیع، اطلاعاتی دقیقی درباره مشتریان ما ارائه می دهد و به اجرای بازاریابی مشتری‌گرا کمک خواهد کرد.
۴ – ترکیب موثر ارتباط:
در عصری که بازاریابی انبوه دیگر معنایی ندارد و میکرو بازاریابی مطرح است، ارتباطات نقش بسیار مهمی ایفا می‌نماید. تحقیقات بازاریابی به دنبال کشف رسانه‌های تبلیغاتی موثر، تبلیغات اثربخش و ابزارهای ارتباطی یکپارچه هستند. پژوهش بر روی چنین جنبه‌هایی از دیگر وظایف دپارتمان بازاریابی است
۵ – بهبود فعالیت‌های فروش:
تحقیقات بازاریابی برای تحلیل و ارزیابی عملکرد شرکت در بازار و همچنین برای سنجش اثربخشی واحد فروش استفاده می‌شود.
۶ – پیش‌بینی فروش:
از آنجایی که تولید در کنسرسیوم بر مبنای تقاضا انجام می‌شود، بنابراین پیش‌بینی علمی فروش، امری ضروری است. وبا تحقیقات بازار می‌توان میزان فروش را پیش‌بینی کرد

۷ – تسهیل معرفی محصولات و خدمات جدید:
دپارتمان بازاریابی تست محصولات جدید در بازارهای با مقیاس کوچک و و سنجش رفتار مشتری در مواجهه با محصول جدید و مشکلات مشتریان در رابطه با محصول جدید را شناسایی می‌نماید.
۸- تعیین پتانسیل‌های صادراتی:
دپارتمان بازاریابی همچنین بازار صادراتی ما را پایش می کند و اطلاعات کنسرسیوم را در خصوص جامعه هدف بروزرسانی می‌کند.

دپارتمان بازاریابی

اعضای دپارتمان

ایمان زارعی

ایمان زارعی

دکتری بازاریابی، مدیر

محمد آقایی

کارشناس حسابداری، عضو

لیلا لرکی

کارشناس الکترونیک، عضو

ساخت

دپارتمان ساخت

ساخت استخر های تولید مبتنی بر توسعه تکنولوژی

درکنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان هدف از ساخت استخرهای تولیدی، ساخت سازه‌ها و تجهیزات گوناگون پرورش آبزیان از جمله استخرهای بتنی، استخرهای پیش ساخته با پوشش ژئوممبران، استخرهای خاکی با پوشش ژئوممبران و ایجاد زیرساخت‌های پرورش در قفس با تکیه بر دانش فنی کنسرسیوم بوده است که این امر نیازمند برقراری و تولید سامانه‌های مدیریت هوشمند در محل‌های تولید، توسعه سامانه‌های رباتیک، دستیار هوشمند، سامانه‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء، دسترسی به فناوری‌های میکرو و نانو در حوزه‌های آبزی‌پروری است که هدف نهایی آن نیز افزایش بازدهی و کیفیت تولید و خلق ثروت می‌باشد.

دپارتمان ساخت

اعضای دپارتمان

سید علیرضا سیادت

کارشناس ارشد عمران سازه، مدیر

شفیق کندکیان

کارشناس عمران، عضو

سید نادر زیدی

سید نادر زیدی

کارشناس مکانیک، عضو

محمد جهانگیری

دکتری صنایع،عضو

اسماعیل امانی

اسماعیل امانی

کارشناس ارشد متالورژی، عضو

امین گل‌دوست

کارشناس ارشد الکترونیک، عضو

امین حاجی پور

کارشناس ارشد مکانیک،عضو

ایمان حاجی پور

کارشناس ارشد مکانیک،عضو

آموزش

دپارتمان آموزش

آموزش‌های مهارتی شاهراه افزایش اشتغالزایی

ریشه کنی معضل بیکاری با وجود شمار زیادی از جوانان به ویژه دانش‌آموختگان فاقد مهارت در گرو تغییر فرهنگ اشتغال و ترویج آموزش های مهارتی به عنوان شاهراه افزایش اشتغالزایی در کشور است.

کنسرسیوم صادراتی آبزیان خوزستان مهارت‌هایی را که مستقیماً با شغل و حرفه پرورش، فرآوری، بازاریابی و صادرات مرتبط است را یاد می‌دهد . اهمیت این آموزش‌ها را باید در ارتباط مستقیم آموزش و اشتغال دانست.

آموزش‌های مهارتی حوزه آبزیان

  • پرورش قزل آلا
  • ضریب تبدیل غذایی
  • روش های نوین عمل آوری
  • نقش ماشین آلات در فرآوری
  • بازاریابی آبزیان
  • قوانین و مقررات صادرات آبزیان
دپارتمان آموزش

اعضای دپارتمان

نام و نام خانوادگی

مرک تحصیلی، سمت

نام و نام خانوادگی

مدرک تحصیلی، سمت

نام و نام خانوادگی

مدرک تحصیلی، سمت

فهرست